1. |
Сторожук І.І. Маркетинговий комплекс підприємства (на прикладі підприємств поліграфічної галузі): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.І. Сторожук ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2007. — 20 с. — укp.Досліджено теоретичні, методичні та прикладні аспекти маркетингового комплексу підприємства як ядра маркетингової тактичної діяльності. Запропоновано трактування концепції маркетингового комплексу, а також визначено фактори ефективності за його елементами, методику оцінки й економіко-математичну модель оптимізації даного комплексу для промислового підприємства поліграфічної галузі. Обгрунтовано пріоритетність збутової функції для поліграфічних підприємств. Висвітлено аспекти організації, планування й аналізу процесу персонального продажу. Наведено оригінальну методику оцінки ефективності роботи менеджерів зі збуту. Запропоновано введення до складу основних елементів маркетингового комплексу елементу "персонал". Розглянуто склад і структуру факторів, що визначають його ефективність. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1-211.1 + Шифр НБУВ: РА352062
Рубрики:
Географічні рубрики:
|